آموزش زبان انگلیسی در اندروید و آیفون

دانلود اپلیکیشن انگلیسی نصرت، آموزش زبان نصرت برای اندروید، آموزش زبان نصرت برای آیفون

در این مقاله قصد داریم در مورد اهمیت آموزش زبان انگلیسی مطالبی را ارائه کنیم. بدون شک امروزه نیاز به آموزش زبان انگلیسی و یادگیری آن از مهمترین ملزومات زندگی روزمره است. با استفاده از آموزش زبان انگلیسی ، میتوان چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری موفق تر بود.

دانلود اپلیکیشن انگلیسی نصرت، آموزش زبان نصرت برای اندروید، آموزش زبان نصرت برای آیفون

آموزش زبان انگلیسی در اندروید و آیفون

اهمیت آموزش زبان انگلیسی

امروزه خیلی از فرصت های شغلی، نیازمند دانش و تسلط نسبی بر متون انگلیسی است. دلیل آن هم بسیار روشن است. به خاطر اینکه زبان انگلیسی یک زبان بین‌المللی است و کاربرد وسیعی دارد. از طرفی خیلی از مهارت هایی که امروز نیاز به داشتن آنها داریم، دارای منابع و آموزش های رایگان انگلیسی است که اگر ما بتوانیم آنها را با دانش انگلیسی خود یاد بگیریم، به جز مزایایی که برای ما دارند، قطعاً در هزینه ‌های ما نیز، صرفه‌ جویی خواهد شد. چرا که خیلی از این مهارت ها به صورت رایگان وجود دارد. برای مثال سایتی مانند یوتیوب تمامی آموزش های مورد نیاز ما را به صورت رایگان و کاملاً کاربردی ارائه می ‌دهد.  اما به دلیل اینکه خیلی از افراد تسلط کافی بر زبان انگلیسی (چه در شنیدن و چه در ترجمه) ندارند باعث می‌شود که این منابع رایگان و بسیار کاربردی و جامع را از دست بدهند و برای یادگیری هر مهارتی هزینه های زیادی صرف کنند. با تسلط بر یک زبان دوم مانند زبان انگلیسی شما می توانید مهارت های مختلف را راحت ‌تر یاد بگیرید. چرا که منابع انگلیسی معتبر، برای آموزش های مختلف در دسترس است. اما همه آموزش ها به زبان فارسی وجود ندارد.

تسلط بر زبان انگلیسی، یک امتیاز مثبت برای استخدام

اگر دقت کرده باشید خواهید دید که بیشتر مطالب علمی، تحقیقاتی و آموزشی در حوزه های مختلف دانشگاهی و .. به زبان انگلیسی است. از این رو یادگیری این زبان می‌تواند باعث ارتقای شغلی و سطح علمی افراد شود. امروزه در اغلب آزمون های استخدامی ( چه در شرکت های خصوصی و  چه در سازمان ها و نهادهای دولتی)، مهارت نسبی زبان انگلیسی به عنوان یکی از امتیازهای مهم شمرده می‌شود و هر چقدر افراد بتوانند مهارت انگلیسی خود را ارتقا دهند، می‌توانند به عنوان گزینه های مناسب تر و شایسته تری برای استخدام در نظر گرفته شود.

دنیای امروز دنیای ارتباطات است و خیلی از سازمانها و ادارات و شرکت ها، با همکاران و هم صنفان خود در خارج از کشور همکاری و ارتباط دارند. به همین دلیل یادگیری زبان انگلیسی باعث می شود که فرصت های شغلی خوبی هم برای سازمان و هم برای افراد به وجود بیاید. چرا که تعامل بین سازمانها و ادارات بین‌المللی، باعث افزایش سطح فروش و درآمد خواهد شد. از این رو آموزش زبان انگلیسی به افراد جویای شغل مهم تلقی می شود.

خیلی از افرادی که به دنبال مهاجرت یا سفرهای خارجی هستند، نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند. چرا که زبان انگلیسی در همه کشورها به عنوان زبان رسمی و بین‌المللی مطرح است و شما اگر زبان اصلی یک کشور را ندارید، می توانید با دانش انگلیسی خود به ارتباط با افراد مختلف بپردازید و کارهای خود را به خوبی انجام بدهید.

یادگیری زبان انگلیسی برای ادامه تحصیل

در خیلی از کشورهای دنیا تحصیلات آکادمیک از لیسانس تا دکترا به وسیله زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از زبان انگلیسی و حتی بدون دانش خاصی از زبان اصلی آن کشور، تحصیلات آکادمیک خود را ادامه بدهید. مثلاً در کشور آلمان، شما با دانش انگلیسی می توانید تحصیلات خود را از لیسانس تا دکترا ادامه بدهید و نیاز به یادگیری زبان آلمانی برای تحصیلات هم نیست! هر چند که در این کشورها شما به واسطه تعاملات مختلف با مردم، زبان اصلی آن کشور را فرا خواهید گرفت، اما  صرفا به منظور فعالیت ‌های دانشگاهی، یادگیری زبان انگلیسی کافی است.

دانلود اپلیکیشن انگلیسی نصرت، آموزش زبان نصرت برای اندروید، آموزش زبان نصرت برای آیفون

آموزش زبان انگلیسی در اندروید و آیفون

امروزه خیلی از کسب و کارهای اینترنتی که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند، نیاز به فریلنسر دارند و درآمدهای دلاری را به افراد ارائه می دهد. حال تصور کنید یک فریلنسر ایرانی با دانش و تسلط کافی بر زبان انگلیسی، بتواند پروژه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی خود را بر بستر اینترنت برای شرکت ‌ها و سازمان ‌های خارجی انجام بدهد و قاعدتاً درآمد دلاری داشته باشد. سود و درآمد حاصل از این کار قطعاً بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای کسانی که میخواهند برای سازمان ‌ها و شرکت ‌های خارجی به صورت  فریلنسر کار کنند و درآمد خوب دلاری داشته باشند، نیز بیش از پیش نمایان می شود.

لذت بردن از نسخه اصلی فیلم و کتاب با تسلط بر زبان انگلیسی

یکی دیگر از ویژگی هایی که با استفاده از دانش و تسلط بر زبان انگلیسی قابل درک است، لذت بردن از نسخه های اصلی کتاب ها و فیلم ها است. قاعدتاً ترجمه یک فیلم یا کتاب می‌تواند مفهوم آن را به مخاطب برساند. اما شیرینی نسخه اصلی کتاب ها و فیلم های انگلیسی بیشتر است. به همین دلیل برای کسانی که نیاز به مطالعه نسخه های انگلیسی و اصلی کتاب دارند (و علاقه مند به دیدن فیلم های زبان اصلی هستند) یادگیری زبان انگلیسی  لذت بخش تر خواهد بود.

یادگیری نرم افزارها به صورت رایگان با دانش انگلیسی!

در دنیای ارتباطات شما نیاز دارید که تمام اطلاعات مربوط به نرم افزارها و سخت افزارها را به خوبی بدانید. تمام نرم افزارها در حال حاضر از زبان انگلیسی استفاده می کنند و خیلی از افراد به دلیل عدم دانش کافی در مورد زبان انگلیسی نمی توانند از  آن ها استفاده کنند. برای مثال نرم افزاری مثل فتوشاپ در قسمت Help، تمام آموزش های خود را به صورت کامل و جامع اما  به زبان انگلیسی ارائه داده است. حال فرض کنید که یک فردی که دانش انگلیسی ندارد،  بخواهد فتوشاپ را یاد بگیرد. قاعدتا باید در کلاس ‌های آموزشی فتوشاپ (که البته قیمت بالایی هم دارند) به مدت طولانی شرکت کند تا آموزش ‌های لازم را ببیند. اما اگر دانش کافی  در زمینه انگلیسی داشته باشد (به عبارت دیگر آموزش زبان انگلیسی را تکمیل کرده باشد) به راحتی می‌توانند از قسمت help نرم افزار، آن را به خوبی یاد بگیرند.

دانلود اپلیکیشن انگلیسی نصرت، آموزش زبان نصرت برای اندروید، آموزش زبان نصرت برای آیفون

آموزش زبان انگلیسی در اندروید و آیفون

دانلود اپلیکیشن انگلیسی نصرت

با تمام این تفاسیر اهمیت آموزش زبان انگلیسی برای افراد مشخص می ‌شود. آموزشگاه زبان نصرت برای افرادی که نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند، تمهیدات زیادی را اندیشیده است. دانلود اپلیکیشن انگلیسی نصرت یکی از این روش ها است.  آموزش زبان نصرت برای اندروید و آموزش زبان نصرت برای آیفون از ویژگی ها و محصولاتی  است که ما برای دانش پژوهان موسسه خود ارائه کرده‌ایم. یعنی شما می توانید با استفاده از نرم افزارو اپلیکیشنی که طراحی کرده ایم، به خوبی آموزش زبان انگلیسی را ببینید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش زبان انگلیسی (استفاده از اپلیکیشن ها و آموزش زبان انگلیسی در اندروید و آموزش زبان انگلیسی در آیفون ) می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

واتس اپ موسسه نصرت اندیشه مبنا : 09194224229

تلفنهای موسسه نصرت اندیشه مبنا : 02166477415 | 02166477416 | 02166477417

 

پکیج های آموزش زبان انگلیسی نصرت :

آموزش انگلیسی نصرت صادراتی

آموزش زبان انگلیسی نصرت برای آیفون

آموزش زبان انگلیسی نصرت برای اندروید

آموزش گرامر انگلیسی نصرت

آموزش آیلتس و تافل نصرت

آموزش انگلیسی برای کودکان نصرت

 

دانلود اپلیکیشن انگلیسی نصرت | آموزش زبان نصرت برای اندروید | آموزش زبان نصرت برای آیفون

 

دیدگاهتان را بنویسید